Re: Ciecz wyplywajaca z laptopa !!!

Autor: barnow (barnow_at_viper.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 13:05:32 MET DST

Mozna sprawdzic, czy obraz na lcd jest OK, jesli tak, to nie lcd cieknie,
wyjac baterie, spawdzic, podobnie z twardym dyskiem. Mam nadzieje, ze
potrafisz choc troszke rozmontowac swojego lapa ;-)
W/g mnie duze prawdopodobienstwo przedostania sie czegos z walowki - z
mojego doswiadzczenia wiem, ze laptopy bardzo rzadko sie mocza :-P

pozdrawiam

barnow

P.S. Jestes w stanie rozpoznac wydobywajaca sie ciecz (tylko jej nie smakuj
! ;-)