Re: soltek 75 drv4 i temperatury

Autor: Yachuu (elroid_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 10:46:49 MET DST

Leon wrote:

>Mam tego solteka i chyba wiem o co Ci chodzi. Pomylone jest oznaczenie
>temperatur. Tam gdzie jest temp 1 to jest temperatura tego czujnika który
>dostałeś dodatkowo i musisz go podpiąć do płyty. Temp 2 to prawdziwa
>temperatura procka. A temp 3 nie wiem bo nie mam czegoś takiego w programiku
>smartguardian.

Chyba nie bo jak zdjąłem czujnik z radiatora to temperatura 2
gwałtownie spadła a jak go przytknałem do radaitora to temp. 2
wzrosła.
Ale nie chce mi sie wierzyc aby temperatura rdzenia po starcie była
-70 stopni. Czy u pana tez tak jest ?(w smartguardianie)
Cos mi sie wydaje że zwalony jest na tej płycie czujnik temperatury
rdzenia proca.

Yachuu