Re: K7S5A i wolne dzialanie pod W2K ... prosze o porade

Autor: dziubek25_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 21 Apr 2002 - 01:53:10 MET DST

Pomieszaj jak podal poprzedni user w tasiemkach ja mialem jedynie problem ze
dvd gryzlo sie z drugim hdd a nagrywarka tez mam teaca chodzi all jak burza pod
win2k transfer wzrosl ale mozliwe to to wszystko zalzy od pamieci ja mam do
niej kingsony dimm i z duronka 900 spokojnie wykrecam 1133:) wiec ta plyta mym
zdaniej jest jak najbardziej oki tymbardziej ze sis (wszyscy go olewaj a tak
naprawde to jest odnoga sylicon grafics wiec to sa wery fast kompy:)
mam obecnie win2k jest w sieci i all smiga ale polecam posciaganie pary
dodatkow z sieci oprocz sp1 i sp2:)
dziubek