Kamera Zoltrix EagleCam

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 01:21:42 MET DST

Witam!

Jest sobie kamerka Zoltrix EagleCam na USB. Bylo do kompletu z tunerem
PixelView TV Pro. Zainstalowalem drivery - jakies swieze ze strony
Zoltrixa, kamerka sie zainstalowala i niby wsio OK. WIem ze kamerka
jest niskich lotow, ale mam pytanko. Czy to normalne, ze po otwarciu
obiektywu ta zielona dioda nie swieci i dalej jakim programem to
kamerke obslugiwac?

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie