Karta grafiki i DIVX

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 00:59:49 MET DST

Czesc,

Zaobserwowalem na swoim sprzecie nastepujacy problem: jak mam uruchomione
Kazaa i jeszcze pare roznych aplikacji internetowych to nie moge ogladac
filmow na swoim PC. Tzn. filmy sie wyswietlaja ale widze ze obraz i dzwiek
czesto gubia synchronizacje i generalnie nie da sie tego za bardzo ogladac
chyba ze odlacze sie od internetu a nie za bardzo lubie tego robic.

Teraz kilka slow o konfiguracji:
Grafika to Geforce2 MX
AMD Duron 1.2 GHZ (nie overclockowany)
256DDR RAM
2x40 GB Seagate U5 na Raidzie pracujace rownolegle
Plyta to Gigabyte GA-7DXR
System operacyjny to win me
i jeszcze pare pierdolek

Z tego co wiem to niestety GF2 MX posilkuje sie procesorem. Zastanawiam sie
czy upgrade karty graficzne na taki np. Geforce3 Ti 200 czy ATI 8500
pomóglby cos w mojej sytuacji? Tak zeby zona sobie mogla ogladac Friends na
PC a w backroundzie zeby jej sie sciagaly nowe odcinki?
Moze ma ktos jakies inne pomysly?

Z gory dzieki,
Grizon.