POMOCY!!!! Padł mi dysk!!!

Autor: konand123 (konand123_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 00:17:56 MET DST

Jeżeli chodzi o komputery jestem (niestety) amatorem. Dostałem używany dysk
FUJITSU MPF3102AT (10 GB)
i odpaliłem. Działał. Chciałem przeformatować z FAT32 na NTFS (w Windowsach
2000). Odpaliłem formartowanie, pojawił się pierwszy niebieski kwadrat i tak
pozostało przez kilka godzin - coś tam bzyczało jak to przy formatowaniu.
Dysk się nie przegrzał, bo włączyłem na niego solidny nawiew z wiatraka
biurkowego. Po jakichś 5 godzinach nacisnąłem ANULUJ. Od tej pory BIOS go
nie widzi, lub wywala ERROR. Czy są jakieś programy (może specjalne BIOSY)
które pozwalają "wymusić" dostęp do takiego dysku.
 Będę bardzo wdzięczny za WSZELKIE uwagi, bo nie mam kasy na nowy dysk. Z
góry dziękuję.
konrad.