nagrywarka lg 32

Autor: MAGISTER (wystrych22_at_poczta.fm)
Data: Sat 20 Apr 2002 - 18:21:59 MET DST

witam wszystkich
mam pytanie do uzytkownikow nagrywarki lg 32*, jaki jest rzeczywisty czas
wypalenia plyty np. z 700 mb filmem? maxymalny?
mam obecnie teac 8*8 i przy mojej archiwizacji na domowe potrzeby to zamalo.
z jaka maxymalna predkoscia mozna nagrywac plyty audio? z plikow mp3?
obecnie robie to 8x i nie mam problemow,
i czy taka nagrywarka ma zabezpieczenie przeciwko" splaniu" sie plyt? i jak
to wyglada w praktyce>?
z gory dziekuje za odpowiedz.moja wiedza komputerowa raczej ogranicza sie do
tego co jest na ekranie a nie w komputerze:))
pozdrawiam marcin