Re: Podkręcanie athlona 1G

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Apr 2002 - 15:08:55 MET DST

> Twoja odpowiedź jest bardzo mało wyczerpująca, poza tym wiadomo jak bym
> wiedział jak to sie robi i co oferuje Abit - nie pytałbym. Nie chce po
> prostu dochodzić metodą prób i błędów (za kosztowny interes).

Witam

odpowiedz byla dobra, skoro nie wiesz co oferuje Abit to zajrzyj do
biosu, gdybys wykazal odrobine checi nie zadalbys wogole tego
pytania na grupe, ale pomimo tego ja Ci odpowiem, wez procesor
zlokalizuj mostki L1 o ile sa rozwarte i wygladaja tak : : : : to mozesz
zwyklym olowkiem polaczyc je zeby wygladaly tak I I I I, grafit
przewodzi prad, mozesz uzyc lakieru ale grafit starczy. w biosie
ustawiasz stopniowo wyzsze czestotliwosci szyny (do tego zabieg
z mostkami nie jest konieczny) wyzszy mnoznik i wyzsze napiecie
jezeli bedziesz uwazal na temperature to zaleznie od mozliwosci
procesora zyskasz 10-40% MHz, nie pytaj o ile napiecie o ile mnoznik
czy szyne, na 100% byla o tym mowa dziesiatki razy - poszukaj

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_wp.pl
abdesign_at_poczta.onet.pl