Odp: Proezę o pomoc, komp nie żyje!!!

Autor: Maniel (Swirldan_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Apr 2002 - 13:04:48 MET DST

1. Komp padł tak , najpierw zaczęła wariować myszka , pózniej rozdzielczość
sie porypała tzn . sama zmieniła się z 1024*768 na 640*480, a później
calkiem trup .
2. Ekran jest czarny nie ma inicjalizacji karty graf.
3.Już tego próbowalem na samym początku, to nie to.(nic nie mam tylko kurz:)
bo patrz pkt. 2)
4. To nic nie dało
Prawdę mowiąc to przydałaby mi się specyfikacja Socket A zeby sprawdzić czy
napięcia Vcore i inne są w porzo. Ale dzięki za dobre chęci.
Użytkownik Tomek <labeo_at_poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9qc39$q1l$1_at_news.gazeta.pl...
> Użytkownik "Maniel" <Swirldan_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
POST.