Re: Jaka grafika ? GF3 Ti200 czy GF4 4200 ?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 19:37:39 MET DST

>Zaręczam, że GF4 mają więcej problemów z płytami ... w Radkach 8500 przy
VIA
>wystarczy wyłączyć FastWrites (ja się z innymi problemami nie spotkałem)
>ale nie sprawdzałem faktycznie KT3 Ultra ...

ECS K7VZA na VIA
Duron 750
GF4 MX440 Prolink/PixelView
W98 PL.
Po prostu włożyłem kartę w slot, zainstalowałem sterowniki z oryginalnego
CD.
Wszystko ruszyło od razu, nawet napisy na DIVXach na TV-out.

Niczego nie wyłączałem, bo nawet nie wiem, po co te "Fast Writes".

Jedynie 3DMark 2001 wykładał się na Game Test Quality.
Dopiero następnego dnia ściągnąłem z netu detonatory 28.32 i zastąpiłem
stare 6.5 po TNT m64.
Błąd zniknął.

Obraz czytelny i ostry nawet w 2048x1536, co daje spory "zapas mocy" dla
mojej zwykłej 1152x864.

Szybciutko przetaktowałem na 300/460 i puściłem 3dMarka w pętli na 8 godzin.
Po przyjściu do domu włączyłem monitor, a 3DMark dalej biega w kółko,
żadnej zwiechy.

--
Janusz - Vahanara