Athlon XP 1600, ECS K7VTA3 Win XP wieszanko

Autor: Virtuozik (virtuozik_at_inetia.pl)
Data: Sat 20 Apr 2002 - 10:52:59 MET DST

Witam!

Plyta glowna ECS K7VTA3 wersja 1.0 wiec na chipsecie VIA KT133

Procesor AMD Athlon 1600 XP

128 MB pamieci RAM DDR2100

Na komputerze sa zainstalowane win98se oraz winxp professional zupelnie na
swierzo (komputerek jest nowy)

na win 98 wszystko chodzi elegancko, ale na xp zdarzaja sie zwisy... na
razie wiem tylko tyle (bo to komp znajomej) ze zwis pojawia sie nagle bez
uruchamiania jakiegokolwiek programu
kiedy probuje kombinacji altctrl+del komputer sie resetuje...

o co chodzi???....

dodam ze pod win98 komputerek smiga jak trzeba ... wiem ze to nie jest moze
najszczesliwszy chipset pod athlona xp .. ale tak wyszlo...

Czy ktos mial podobny problem?... moze jakis patch czy cos?.... Bede u niej
w poniedzialek zobaczyc tego kompa, ale moze ktos juz spotkal sie z czyms
takim...

Bede bardzo wdzieczny za wszelkie wskazowki

Pozdrawiam serdecznie

--
Po prostu Virtuozik
e-mail: virtuozik_at_inetia.pl