Re: kabel USB - COM

Autor: chd (christo_at_giotto.art.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 15:28:52 MET DST

> Witam.
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma może kabelek
> USB - COM.
> Jest taki wynalazek w sprzedaży? I jak to działa?
> Jakieś drivery czy wystarczy sam kabelek?

Jest taki "wynalazek" - ja mam D-Linka DU-CS

potrzebowałem 3 portu COM przy moim PC
"kabelek" instaluje się bez problemu dodatkowe urządzenie COM 3 on USB niby
działa
kontrolka na przejsciówce świeci a nawet czasami miga...

problem w tym, że emulacja portu szeregowego COM na magistralę USB nie
działa niektórymi urzadzeniami
u mnie
- nie udało się uruchomić komunikacji s UPS'em
- ani zmusić do działania z przejściówką modem zewnętrzny (3COM/USRobotics
Message Modem)

kabelek wylądował w szafie...