soltek 75 drv4 i temperatury

Autor: Yachuu (elroid_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Apr 2002 - 09:09:44 MET DST

witam
Proszę posiadaczy tego modelu lub pokrewnych płyt głownych o radę.
Mianowicie w biosie widze dwie temperaturki - nie wiem która jest
która ( dodatkowy czujnik mam podłączony do radiatora ) - kiedy
uruchomię kompa i jest zimny (np. rano) ustawię temperaturę alarmową
na 60 stopni to po wejsciu do windozy po jednej minucie mi już "pyka"
że temperatura przekroczyła 60 stopni. Resetuję wchodzędo biosu a tam
temperatury ( obydwie ) na poziomie 35 stopni. Co jest z tymi
temperaturami?
I jeszcze jedno na płytce z driverami dołączono programik ITE
SmartGuardian który ma pokazywać temperatury i obroty wiatraków w
windozie. Programik ten jakoś dziwnie je pokazuje:
1.temperatura - po włączeniu (zimny proc) jest mniej wiecej
- (minus) 75 stopni, ten wskaźnik szybko rośnie i ustala się w
przedziale od 0 do 15 stopni, ( w biosie w tym czasie jest 45)
2. temperatura jest mniej wiecej stała 35-45 stopni

Prosze o pomoc bo już sam nie wiem czy to jest okey czy mam walnietą
płytę.
Dodam że mam durona 1200

YACHUU