Re: Proezę o pomoc, komp nie żyje!!!

Autor: Wanda (smok_at_videotron.ca)
Data: Sat 20 Apr 2002 - 06:13:27 MET DST

Takie same objawy mam na swoim kompie identyczne. Stalo sie to dwa dni temu
Opisalem go w poscie
"Awaria kompa -przy rozruchu przestaje pracowac " podpisanym Ben
napisanego przeze mnie . Postanowilem kupic nowa plyte tania ale z dobrymi
osiagami ECS K7S5A. W Polsce chodzi okolo 290 zlotych
w USA 51$ a w Kanadzie 91 C$. Ma o jednego slota PC mniej ale za to
obsluguje LAN na plycie co w moim przypadku wyrownuje bo mialem tez MSI
6330. Mysle ze to nie procesor w Twoim przypadku i moim.Raz nawet weszlem do
Biosu ale pozniej zawiesil mi sie i koniec. Pewnie Chipset oddal ducha .Ta
plyta ma jakis feler.Rozebralem wszystko na czesci. Nawet procek wyjalem z
gniazda i wszystko podlaczyle z powrotem i nic Pracowala u mnie ponad 13
miesiecy.Dalem za nia 114 zielonych. Wszyscy chwalili ta firme i klops

Zbyszek -Ben
Montreal
smok_at_videotron.ca