Re: Morgan 1200 czy Tualitin 1200

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 20 Apr 2002 - 01:46:55 MET DST

On Fri, 19 Apr 2002 15:01:50 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>_Jest_ przyjemny :)
Nie wiem ktoten sprzet sponsorowal, ale jak napisalem kupujac go za
taaaaka kase nie mozna pozniej powiedziec nic innego. A tak serio to
wierze. Odpowiedni zegar, duuuza kasza w niwktorych zastosowaniach
powienien sprawowac sie calkiem ladnie.

>Gdzie? :)
Aaaaa.. byl tu taki jeden....

>A ja to nie? Tylko zawsze sie jakos przyczepiasz jak zaczynam wymieniac
>wady rozwiazania Athlon/Duron+VIA :)
J tylko dbam o zachowanie pewnego obiektywizmu calej dyskusji ;-)

>Cienkis. Mam dwa sprzety na BH6, jednego na BF6 i jednego na CUSL2-C.
>Kawalkow typu siemensowska plyta D1107 na BX nawet nie wspominam. :)
Dobra. Wygrales ;-)

>Ja nie mialem (Celerona 633) ;)
A tu przegrales ;-)

Pozdrawiam