dziwne sloty ram ???

Autor: ^YelloY^ (malczaks_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 23:19:16 MET DST

witam. mam 2gi komputer - taka lepsza maszyne do pisania. do tej pory mialem
tam 32 mb ram (4x8mb). dostalem jednak w "spadku" kilka kosci. min 4x16mb.
po wlozeniu ich na miejsce - klops. komputer nie odpalil. kiedy wyciagnalem
jedna pare - odpalil. zamienilem te pare na inna (tez 2x16) i - odpalil.
ponownie wlozylem 4x16 i nic. osobno wiec dzialaja, razem nie. podobnie przy
kombinacji 2x16mb+2x8mb. sloty na plycie sa sprawne, bo 4x8mb chodzi. ramy
tez sa sprawne bo kazda z par osobno dziala. co wiec jest nie tak ??? plyta
to m556 (chipset: VXpro-II) i wedlug znalew sieci pdf'a do niej obsluguje do
256mb ram. powiedzcie mi czy moze to byc wina zworek? procesor jest lekko
podkrecony, czy to tez ma wplyw? jakies sugestie mogace pomoc rozwiaza
problem? z gory dziekuje

                 ^YelloY^
  malczaks_at_wp.pl   gg: 922251