skrecanie procesora na k7s5a

Autor: Przemek (przemek_at_w.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 20:23:51 MET DST

Mam sdi i czesto zostawiam kompa na noc włączonego a mam athlona 1,4 GHz a
nie jest mi potrzebna taka moc obliczeniowa w trakcie sciągania. Wobec tego
mam pytanie: czy da sie go bezinwazyjnie(bez ruszania mostków) skręcić
poniżej 1050 bo zmieniam ze 133 na 100. I chciałbym przy okazji zwolnic
wiatraczek na procku(softwareowo) a fanspeed nie działa mam wersje 4.02 ale
płyta mam możliwość zwalniania bo jak pod dosem dam wstrymanie to wiatraczek
zwalnia jakieś 30%. no i to by było na tyle.

Z góry dziekuje za pomoc

Przemo-c