Re: Który tuner Tv wybrać ?

Autor: robertpl (robertpla_at_polcard.com.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 19:07:08 MET DST

wszystkie sa do d.... jak sygnal masz slaby..... ja mam Avera , kolega ma
FlyVideo i we wszystkich przypadkach jest to samo... bez wzmacniacza
bedziesz mial pasy poprzeczne na ekranie :-) ja recze za Avera ze jak
bedziesz krecil kompa to tuner bedzie dzialal stabilnie praktycznie na
wszystkich czestotliwosciach....