Hot hot hot

Autor: Yachuu (elroid_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 16:27:27 MET DST

Mam durona 1200 na płycie Soltek 75 DRV4.
Zamontowałem go ale okazało się że się mocno grzeje ( do 60 stopni -
ile jest dla tego durona ostateczną granicą ?). Obudowa jest ciut
mała, po wyjęciu zasilacza ( tak żeby nie przeszakdzał coolerowi od
proca) i założeniu pokryw obudowy nadal się mozcno grzeje. Muszę chyba
zmienic obudowe. Proszę o radę ludzi używających duronów 1000-1300 o
rade na jakich obudowach pracują ( mogą być wymiary) oraz o porady
dotyczące uzytkowania tego duronika.( Cy wam też się tak grzeje? Do
jakich temperatur? Co zrobić aby przestał się tak grzać? )
Dodam że wiatrak mam do durona 1.4 czyli prawiłowy

Proszę o rady i pomoc

Yachuu