Re: Morgan 1200 czy Tualitin 1200

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 14:00:01 MET DST

On Thu, 18 Apr 2002 10:26:22 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Ok. Czy z takim Titanem TTC-D5TB podkrecisz Durona 1200 na 1680? Jesli
>tak, to odwolam ostatnie zdanie w tym punkcie :)
A czy Ty podkrecisz z nim Tulatina? :-)

>Niezupelnie -- pod takim np. OpenBSD chocbys sie skrecil i zaklaskal
>uszami to 4in1 nie zainstalujesz. A w tym momencie przewaga chipsetu
>Intela nad VIA jest bardziej niz wyrazna.
Aaaaa.... O tym nie wiedzialem :-(
Ale kto by sie przejmowal jakimis egzotycznymi systemami ;-)
Wiadomo - Bill rzadzi, Bill radzi, Bill nigdy Cie nie zdradzi! ;-)

>Taaa? Problem bedzie caly czas, poki ostatnia plyta z 686B nie pojdzie do
>kosza.
Albo ostatni user nie zainstaluje czego trzeba.

>Intelowi najprawdopodobniej AMD i jego Athlony kojarza sie z upierdliwa
>mucha latajaca kolo d**y ;)
Wyjatkowo upierdliwa i wredna - tnie jak opetana. ;-)

>Tak to robilem jak mialem Amige. Teraz mam blaszaka i zalezy mi wylacznie
Ja nie pisalem o Tobie (o sobie tez nie).

>na tym, zeby chodzil jak nalezy, niezaleznie od naklejki na procku, czy
>czymkolwiek innym. Ideologia mi wisi.
Mi tez - choc Amige mam do dzisiaj (tak jest polatana, ze sam sie juz
w tym pogubilem). Ideologie porzucilem, pecet jest tylko narzedziem,
ale setyment pozostal.

>Nie znam Shuttle'a, wiec o nim nie pisze -- nie ufam do konca opiniom
>wyczytanym na grupach ;)
A ja pisze bo mialem przyjemnosc cos na tym zlorzyc i za te pieniadze
lepszej plyty pod AMD nie kupisz.

>Jakie znowu ctrl-c? Od zawsze wycinanie i wklejanie bylo podpiete pod
>ctrl-insert/shift-insert ;)
Ales Ty doslowny ;-)

Pozdrawiam
GLide