Re: karta graficzna do obróbki grafiki

Autor: Tadeusz Włodarczyk (twlodar_at_pse.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 12:41:48 MET DST

On 19 Apr 2002 12:23:54 +0200 _wielkikrasnoludek_at_poczta.onet.pl_ wrote:

> wiem że obecnie najszybszą karta jest Geforce 4 ale jak sądze dotyczy to
> głównie gier a ja potrzebuję karty do obróbki obrazu w programach Corel Draw i
> photoshop itp. od czasu do czasu AutoCad.
> Czy ta karta nadaje się do obróbki wideo czy też może trzeba zakupić dodatkową
> kartę.
> Proszę o radę co wybrać abym mógł pracować bez przestojów związanych z za słabą
> kartą.

Oszczędzisz znaczną ilość pieniędzy kupując któryś z produktów Matorksa
albo ATI. W Twoim przypadku wpływ karty graficznej na przestoje
prawdopodobnie będzie żaden, bardziej istotnym parametrem będzie ilość
pamięci, szybkość dysku twardego i prędkość procesora.
Jeśli zaś chodzi o obróbkę video, to poczytaj o urządzeniach Pinnaclesys.
http://www.pinnaclesys.com/
Przemyśl dokładnie swoje potrzeby, bo są to drogie urządzenia.
Możesz się jeszcze zastanowić nad kartą ATI All In Wonder Radeon, choć
na temat tego urządzenia niewiele Ci powiem, bo nie miałem okazji go
testować, więc poproś kogoś na grupie o ocenę.

pozdrawiam
tadzik

--