Re: Poszukuje śledzia USB 9-pin

Autor: krzysiu10_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 19 Apr 2002 - 12:21:59 MET DST

> Masz dwa wyjścia:
>
> a) szukać "śledzia USB" do dokładnie tego modelu płyty (bo inne
>   dziewięciopinowe wcale nie muszą pasować mimo, iż wtyczka pasuje!)
>
> b) kupić byle jakiego, rozebrać wtyczkę i podłączyć "na pająka"
>   zgodnie z opisem złącza na płycie oraz kolorów przewodów
>   USB

Dzieki za rade, wybiore b) ale problem w tym, ze w manualu od tej plyty brak
szczegolowej specyfikacji tego zlacza. Mam za to opis standardu zlacza 9-pin i
czy jednak nie jest tak, ze kazde zlacze 9-pinowe umieszczone na dowolnej
plycie powinno miec rozklad taki sam? Opis zlacza 9-pinowego znalazlem tutaj:
http://www.efacorp.com/download/usb.pdf

Krzysiek