Jaka grafika ? GF3 Ti200 czy GF4 4200 ?

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 11:53:32 MET DST

Witam wszystkich
Tematy z kartami graficznymi pojawiają się z prędkością światła
ale tego jeszcze nie widziałem.

Mam dylemat (pewnie jak wielu posiadaczy PC)
Chcę zmienić kartę graficzną z mojego wysłużonego GF2MX Herkulesa na coś
szybszego np. GF3 Ti 200 firmy GAINWARD GeForce3 PowerPack!!! Ti/450 TV
"Golden Sample" (są obecnie za jedyne 639 zł) ale wiem że za kilka tygodni
pojawi się coś takiego jak GF4 4200 (też firmowego)
Czy czekać i kupić GF4 4200 czy styknie mi ten GF3
Sprzęt używam do grania (RPG,Strategie,TPP)+ Divx i programów które nie
korzystają z 3D ( np. Office itp.)
Wcześniej nie miałem karty z wyjściem TV wiec nie wiem jaka jest jakość
filmów (Divx) z tej karty na TV i wiem że karty GF3 nie mogą wyświetlać na
TV i monitorze jednocześnie :-(
Mój komp. to
AMD 1700+ 256 MB , GF2MX bez TV out :-(

Czekać czy nie czekać na GF4 4200 - na tę kartę mogę przeznaczyć max
800 -850 zł

--
Tynio
P.S.