Re: OEM a BOX

Autor: Pawel W (prabula_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 11:21:03 MET DST

slaffko wrote:

>Mam takie pytanko:
>
>Czym (oprócz ceny) różnią się pakiety oprogramowania w wersjach OEM i BOX ?
>Wiem że OEM może być sprzedawane tylko ze sprzętem, ale mi w pytaniu chodzi
>głównie o to czy są jakieś różnice w licencjach, Chodzi mi o wykorzystanie
>oprogramowania komercyjnie.

w prawach licencyjnych nie ma roznic

poza opakowaniem i sposobem sprzedazy roznia sie takze

dolaczonym softem (moze go nie byc,bedzie okrojony
lub w mniejszej ilosci np. na karton 10 kart sieciowych jeden komplet softu)

pozdr
pawel w

Rzeczy, ktorych nie zobaczysz w TV. Reality show bez cenzury.
>>> http://link.interia.pl/f158a