Re: Kupilem juz nowa karte graficzna.

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Fri 19 Apr 2002 - 10:21:07 MET DST

From: "Mariusz" <mariusz_at_skim.com>

> Do karty fabrycznie byl dolaczony kabelek (chinch-chinch) ktory w karcie
> jest podlaczany do wyjscia C-OUT. We wlasciwosciach ekaranu i w
> zaawansowanych wykrywalem telewizor i obraz z kompa "szedl" na ekran, co
> prawda obraz nie byl rewelacyjnej jakosci ale byl (nie bylo tez dzwieku).

w markowych kartach najczesciej jest wyjscie podobne do ps/2 do tego przejsciowka - rozdzielacz s-video i composite, u mnie gdy miałem Leadtek Winfast GF2 MX z tv outem na układzie BT costam costam obraz byl rewelacyjny poprzez s-video (composite wygladalo koszmarnie)

teraz mam Leadtek Winfast GF2 Ti z tv outem na ukladzie Chrontel 7007 (w kazdym razie 700x ;)
i obraz podlaczony poprzez s-video jest koszmarny, natomiast poprzez composite rewelacyjny :)

oczywiscie uzywam programiku tvtool 5.5 do przelaczania wyjsc. co do kabelka to jest to zwyklych chinch,gruby, dobrz eekranowany na koncu jest przejsciowka s-video/ composite na euro i poprzez euro do telewizora, dziala wysmienicie :)

dziwkeu miec nie bedziesz, no chyba ze podlaczysz wyscie karty dzwiekowej chinchami do tv

> Jak sadzicie co moze byc przyczyna? kabel?
> Pozdrawiam
> Mariusz Lewandowski

pozdrawiam rowniez

  Plachecki_at_post.pl . ,,,,,