Re: Filtr powietrza do kompa

Autor: Hubert Grzegorzewski (hubert_at_topnet.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 08:26:28 MET DST

> IMHO - nie ma sensu, musial bys miec hermetyczna obudowe z jedynym
> otworem chronionym filtrem
>
> a tego sie nie da zrobic ze wzgledu na napedy-one sie przeciez
> najbardziej kurza

Hmmm... a jesli bede nawiewal "wiecej" powietrza niz bedzie wyciagal
zasilacz to teoretycznie powinienem miec nadcisnienie w obudowie i problem
rozwiazany. Najbardziej martwi mnie fakt, ze takie filtry sa raczej "geste"
i potrzeba by bylo niezlego wentylatora zeby ciagnac przez nie powietrze i
to mnie najbardziej martwi. Nie chcialbym zakladac silnika od odkurzacza ;).
Myslalem jeszcze o takich wkladkach jakie sa w niektorych odkurzaczach (nie
mysle tu o worku na smieci, ale takiej ni to gabce ni to filcu juz na
wylocie powietrza z odkurzacza)

> ale pomysl nowy - nie spotkalem sie z tym jeszcze

Dzieki - bede pionierem ;)