Wyciszenie komputera jakie elementy dzwiekochlonne

Autor: Ernest (erio_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 01:31:58 MET DST

Witam :)
Wlasnie zaopatrzylem se w obudowe enlight 7233 . Jestem happy. Jest jedno
ale ... chce ja teraz wyciszyc. Mam w niej aktualnie bezglosny zasilacz ( tu
nie mem zamiatu ingerowac) , wentylator z tylu wyciagajacy 8cm lozyskowany
byl w zestawie z obudowa ( zmniejszylem obroty programem speedfan z 3000 do
2400 i jest ok, jak by co mege tez wylaczyc go z poziomu speedfana :)) albo
ustawic go zeby sie sam w razie potrzeby wlaczal) , wentylator z przodu na
ok 1800 rpm zmniejszone opornikiem i tez jest ok. i na procku titan TTC D5TB
chodzacy na 1900 rpm. Procesor to Duron 800 @ 1Ghz ( ładnie brzmi , prawda
:) (7.5x133Mhz) na napieciu 1.8 V 100% stabilny, brak zwisow od 3 miesiecy,
kiedy to go podkrecilem
Przy wszystkich wentylatorach na maxsa czyli ok 3000 RPM mam 39-43 stopni,
przy tym ustawieniu co teraz 50-54 czyli CICHO, ( przy titanie na full temp.
spada do 45-49)chcialbym miec titana na full.

Docelowo komputer ma byc bezglosny, a nie tylko cichy. przy odłączonych
diodach ma wygladac jak trup. Do tego potrzebuje jeszcze (widzialem to
gdzies w jakiejs gazecie) dzwiekochlonnych "gąbek" grubych na ok 2-3 cm,
poprzylepianych od wewnatrz obudowy. Przez nie nie powinien sie wydobywac
szum Titana na 3400 RPM

PYTANIE: GDZIE TO DOSTAC W KRAKOWIE!!!, PS mialem juz wyciszenie z korka w
starej obudowie i nie dało to tyle ile myslalem ze da.

--
Ernest
GG1509112