Re: PCChips M715

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 00:06:53 MET DST

Hej
witam towarzysza niedoli:

Użytkownik "Grzegorz Jurczak" <jurczakg_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Moze ktos poratuje mnie rozpiska pinow z wyprowadzenia wbudowanej karty
> dzwiekowej na zewnetrznego sledzia dla w/w plyty.
> Zreszta nie musza byc wszystkie, wystarcza tylko trzy odpowiedzialne za
> "out".

zobacz sobie tu, nie jestem pewien czy bedzie akurat twoj 715, ale wiele z
tych innych

http://ajz.8k.com.br/686_M7xx/index7xx.html

> Ta sama karta (CMI8330 vel HT1869V+) byla wbudowana w kilku pokrewnych
> modelach plyt tej firmy (np 717).

Np. w mojej nieszczesnej 726

> A moze jest na grupie ktos kto ma takie cus i moze sie go, za male co
nieco,
> pozbyc (najlepiej w Warszawie)?

kiedys kupilem w takim sklepie Warszawska Gielda Elektroniczna (przejscie
podziemne pod GUSem) pawilon 1 albo 1 a. Tam niegdys bywaly akcesoria do
PcChipsów. Na gieldzie tej normalnej (na Batorego) sie czasami trafia takie
rzeczy ale nie za czesto

--
Pozdrovionka
Speedy