Re: Abit BE6 i problem z instalacja W2000

Autor: Fudd (fudd_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 23:44:01 MET DST

> witam
> posiadam Abita BE6 celara II 1Ghz @ 1,1 GHz itd... wiele kości, wiele
> procków i nic.... również sie nieda instalnać ani XP ani 2k.Zmiana na IDE
> (33) 0 efektów...
> jedyne co mi sie nasówa to coś z dyskiem.. mam coś na 1 partycji nie tak..
> możliwe że u Ciebie to samo....

I sie wlasnie nad tym tez zastanawialem, bardzo to mozliwe, mam dwie
partycje zrobione Partition Magicem 7.0. bo nie chcialem tracic danych z
dyzia, a wydzielilem sobie druga partycje wlasnie na Windowsa, zeby bylo tam
na NTFS, a pierwsza w FAT32. Ciekawe w sumie, bo chcialem usunac fdisciem
ta rozszerzona partycje NTFS bo zwykly Win oczywiscie nie widzi i nie
chcial jej usunac, wiec moze cos byc faktycznie z ta partycja, choc nigdzie
indziej zadnych z tym problemow nie widac, a nie wydaje mi sie ze by
fdiscowi robilo problem ze to inny system niz FAT, choc jakos nigdy
wczesniej tak tego nie testowalem.
Qrde a nie mam za bardzo jak przepartycjonowac tego, aby niestracic danych,
za duzo tego zeby komus zrzucic.Chyba zostaje czekac na nowy sprzet niestety
:(.