Re: problem z nagrywarka?

Autor: Zhan (arturm_at_123polnet.cc)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 19:25:07 MET DST

> Nagrywarka jest raczej Primary Slave ??
>
> Poza tym wydajność twardziela spada ci ostro, kiedy podłączasz napęd ata33
> do twardziela ata 100...

albo ja pisze niezrozumiale albo nie czytales dokladnie, wiec napisze jeszcze raz...
na plycia sa dwa kontrolery, udma33 i udma100, do kazdego mozna podlaczyc w sumie cztery urzadzenia
do udma100 jest podlaczony dysk twardy na primary master
nagrywarka podlaczona jest do udma33 jako primary master
dvd podlaczony jest do udma33 jako secondary master
nie wiem wiec skad wnioski, ze dysk bedzie malo wydajny

pozdrawiam
Artur