Re: dobra, cicha obudowa - jakie sprawdzone typy

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 21:34:46 MET DST

Ja wlasnie wczoraj nabylem droga kupna obudowe Chieftec DX-01W
(www.chieftec.com). Jest to tzw. middle tower, wchodzi do niej 6xHDD 2x3,5"
i 3x5 1/4" no i zasilacz 340W. Jesli lubisz wietrzyc swoj koputer to masz
jusz przygotowane gniazda na 3 dodatkowe wentylatory. Obudowa jest wykonana
z solidnej blachy i posiada duzo roznych trikow ktore umilaja montaz i
maintenace PC. Poziom halasu jest jak najbardziej do zaakceptowania. Jest
sporo ewaluacji tej obudowy na internecie.
Jest to zdecydowanie najsympatyczniejsza obudowa z jaka przyszlo mi uzywac.

Pozdrawiam,
Grizon.