Re: Jaki polecicie procek do Via Apollo Pro 133

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 19:48:44 MET DST

begin Janek! quotation:
> Na płycie ABITAVA6 SLOT1

Mam taką samą..

> Słyszałem że Celerony nie najlepiej z nią współpracują,

Mam na niej PIII 500, więc nie wiem.

> Czy pójdą na tym nowe Celerony? W instrukcji jest napisne że tylko do
> 533Mhz,

Po upgrade biosa wiem, że PIII 1GHz wejdzie.
Ale od ludzi z tej grupy wiem, że Tualatinum nie wiejdzie.
Najszybszy celeron jaki wejdzie w tą płytę to prawdopodobnie celeron
1GHz coppermine.

> Mam tylko 200zł, więc na PIII raczej sobie nie mogę pozowlić,

Jak trochę dołożysz ;-) Intel ssie.

--
  [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper/ ]