po wstrzymaniu robi sie kupa:-(

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 14:02:38 MET DST

Moge wtracic?

Ostatnimi czasy dosc intensywnie korzystam z funkcji "wstrzymaj" w moim
Win98SE - lenistwo.
Niestety co jakis czas, po wybudzeniu komputera, dzieja sie dziwaczne
rzeczy. Ostatnio nie mialem dzwieku przy odtwarzaniu filmow przez
VPlayer`a - w tym samym czasie WinAmp, FlyVideo itp. nie mialy tego
problemu. Zarzylo mi sie rowniez, iz pomimo ustawienia w menadzerze zadan
linku do playlisty WinAmp`a komputer w ogole sie nie obudzil o wyznaczonej
godzinie:-( Gdy probowalem zrobic to recznie, poprzez wybieranie"uruchom
zadanie", takze nie bylo zadnego efektu.

"Artefakty" te znikaja po zresetowaniu systemu, wtedy wszystko powraca no
normy... czy to "standaradowa" niedorobka Windows, czy moze ja cos zobie nie
tak?

Pacjent: ABIT ST6; WIN 98SE; dzwiek na plycie; Herkules GTS DDR; FlyVideo

Dodam jeszcze, ze OS jest po przesiadce z ABIT BF6 i zarazeniu Klez`em ale
"jest stabilny jak skala". Inf`y sa wersji 3.40.1001, a stery do muzyki to
wersja z plytki dolaczonej do plyty gdyz te sciagniete z netu okazalu sie
starsze!:-) BIOS rowniez jest chyba ten najnowszy, gdyz bez problemu wykryl
Celeron`a 1.0A.
DirecX 8.1 Detonatory 23.11 - zalecane przez producenta.

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
 lajkonik w swiecie pecetow,