Re: formatowanie dysku na laptopie

Autor: Olek (alexwin_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 14:28:32 MET DST

witam,

Użytkownik "Edgarus" <edgarus_at_wp.pl> napisał w wiadomoœci
> 1. NTG
sory za ntg, ale napisalem tutaj bo jest najszybciej, na pl.comp...win.nt
trzeba nieraz z kilka godzin poczekac na odpowiedz.

> 2. Jak zabootojesz z płytki XP to w instalatorze jest możliwość kasowania
> i tworzenia partycji. Można także formatować partycje.
troche mnie przerazila opcja usuwania partycji, ale zauwazylem ja ;-) teraz
juz jest ok. wszystko ruszylo.

> Czytaj dokładniej co pisze instalator....

i will

dzieki wszystkim za odpowiedzi, obiecuje wiecej nie zasmiecac grupy takimi
glupotami.