Re: ATI - dvd potrzebny kod

Autor: King Crimson (look_at_the.signature.com)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 15:25:11 MET DST

In article <3cbdcf4b_at_news.vogel.pl>, jacek.malik_at_wp.pl says...

> 1. sciagnalem dvd player ze strony ATI niestety przy instalacji prosi o kod:
>
> Enter the ID number found on the CD
> 180-XXXXXX-XXX
>
> niestety nie mam kodu na plycie ktora dostalem z karta, czy ktos moze mi
> podac kod (poniewaz to program sciagniety ze strony ATI to pewnie moze byc
> dowolny kod z dowolnej plyty...)

Mam płytkę, o którą Ci chodzi, była dołączona do Radeona 8500 "built by
ATI" :) Numer: 180-G01400-100. Tylko obawiam się, że nic Ci to nie da, na
stronie jest napisane, że jest to jedynie update.

Jeśli Ci bardzo zależy na tym odtwarzaczu, to wal na priva, wyślę Ci
(instalka waży 176 MB, sam MultiMedia Center 55 MB, ale nie wiem, czy nie
potrzebuje jakichś innych plików poza swoim katalogiem). Cytat z readme:

Welcome to ATI Multimedia Center 7.1 (MMC 7.1) for ATI RADEON family
products. ATI Multimedia Center version 7.1.0.0 includes the following
features
- DVD Player (Not included on all ATI prooducts)
- File Player
- Video CD Player
- CD Audio Player

Mam oczywiście wersję z odtwarzaczem DVD.

> 2. Karta produkcji ART
> - sterowniki do win98 ze strony ATI: WME-RADEON-4-13-9021-EFG (rowniez 16)
> stwierdzaja ze na karcie nie ma odpowiedniego hardwaru

W tym wypadku możesz mieć problem również z odtwarzaczem DVD... nie
lepiej ściągnąć sobie PowerDVD/WinDVD ?

> a to ma byc ATI 850 LE 64MB DDR soft dolaczony do karty 9009 zainstalowal
> sie ale chce nowsze sterowniki czy w win_XP bedzie lepiej?

Śmiem wątpić.

--
Marek.
kosmar MAŁPA konto KROPKA pl