Re: ECS K7S5a

Autor: JIMMYtm (nospam_at_polbox.com)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 15:02:56 MET DST

stawiam na ram. posprawdzaj ustawienia i daj na najbardziej lagodne

ten ECS jest bardzo wrazliwy na gorszego typu pamiatki, wloz tam jakies
infeony albo kingstona o elixirze nie wspominajac i zobacz czy bedzie ok.
Proponuje tez wgrac nowy bios (bardzo latwe i praktycznie 100% bezpieczne).
mi na problemy z ta plyta pomogl wentylator na chipsecie

--
Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce
Greetz 4 @ll JIMMYtm