Re: Matrox G400

Autor: Jarek Kasperuk (jarek_at_emiter.waw.pl)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 15:08:59 MET DST

> Karta Matrox G400 zawiesza komputer. Po uruchomieniu awaryjnym nie są
> ładowane sterowniki do niej więc nic nie widać. Czy ktoś się zetknął z
> czymś takim? Czy to wina systemu czy raczej sprzętu?
> System Win' 98, płyta główna PC100 M729 (albo jakoś tak), Celereron
> 300.

Ja bym karte dla pewnosci sprawdzil w innym kompie a winy szukal raczje po
stronie plyty glownej. W firmie mam piec kompow na takim wynalazku i KAZDA
PLYTA GLOWNA zachowuje sie calkiem inaczej. Np na jednej pamieci Infineon (w
100% sprawne) smigaja pieknie a na innych juz komp sie wiesza albo wcale nie
wstaje. To tylko jeden przyklad ale moglbym podac ich duzo wiecej i szczerze
wspolczuje kazdemu nieszczesliwemu posiadaczowi plyt z serii M726/M729.

Pozdrawiam
Sliver