Re: Grafika Creative - Help!

Autor: Marek Meres (lorduzi_at_kki.net.pl)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 08:55:58 MET DST

Użytkownik "Tomek" <snake20_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Jestem posiadaczem karty graficznej opartej na chipsecie GeForce 256 DDR,
> jest to oemowa wersja Anihilatora Pro (Creative 6971), wyposażona w
wejscie
> cyfrowe oraz wyjscie TV (S-Video). Problem jest z uzyskaniem koloru na
> telewizorze, poprawnie w kolorze wyswietla jedynie w formacie NTSC.
> Moze ktos miał doswiadczenia z taką grafa i udalo mu sie podlaczyc do TV
bez
> problemow prosze o pomoc.

Hej ! moja karta ! A Creative twierdzi ze oni jej nie wyprodukowali :))
1. jak masz podlaczona karte do TV ? Ja najpierw probowalem przez
przejsciowke na cincha ale w ogole nie bylo obrazu, dopiero jak kupilem
kabel S-Video - S-Video i przejsciowke S-Video-SCART do TV to poszlo od
razu.
2. na karcie "Ekran" sterownika karty (referencyjny NVidii, ja uzywam 21.81)
w ustawieniach TV sprobuj zmienic typ sygnalu na "Composite" - u mnie
zadzialalo jak mialem wlaczone do gniazda 1 w TV
3. jesli masz kilka gniazd w TV sprobuj te drugie - moj TV odbiera np.
sygnal SVHS (S-video) tylko w jednym gnizedzie SCART... stad tylko sygnal
Composite przenosil kolor, a w drugim gniezdzie moge miec S-Video (lepsza
jakosc).

Marek