Tiramitsu

Autor: Martin (biuro_at_bomex.pl)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 09:05:15 MET DST

Witam

    Zdarzyło mi się nieszczęście z dyskiem (Barracuda IV 60
GB), Windows XP zawisł podczas pracy a po resecie okazało
się, że partycja D co prawda jest, ale system ją widzi jako
niesformatowaną (była FAT32). Jak można się domyślić, zależy
mi na tych danych.
Jest taki program Tiramitsu do odzyskiwania utraconych
danych. Gdzie można dostać chociaż demo tego cuda?
Wyszukiwarki jakoś nie dają mi satysfakcjonujących wyników
Jeżeli nie on, to jaki program może spróbować te dane
odzyskać?
Dysk co jakiś czas odmawiał posłuszeństwa - chyba się
przegrzewał, ale jakoś nie mogłem się zebrać do serwisu, .
Teraz chyba będę musiał :(
Ale najpierw pytanie - jak odzyskać dane z tej partycji? Czy
są jakieś inne programy do odzyskiwania utraconych partycji?

            Pozdrawiam
                    Martin