Re: [OT] Re: Tualatin na BX :) bez PowerLeapa ;)

Autor: eMGieB (emgieb_at_fuck-off.org)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 22:38:39 MET DST

Hi!

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisales(as):

>A to ok. Zbierasz plusa (a co, kazdemu sie moze zdarzyc, nawet i Tobie) ;)
>Delta jest ok, tylko FWD mi sie w niej nie podoba...

Wiesz co mi sie jeszcze podoba? Fiat 500 :) A szczegolni minivanik na
jego bazie :)

>W 1985 _to_ byl samochod. Wymarzony, na talony, dojscia w Polmozbycie itp.
>Wyzej od kanciaka w hierarchii staly juz tylko mirafiorki (Polonezow nie
>licze, bo to w sumie to samo co kant). Bo inaczej zostawal pryszcz (tzn.
>kaszel), trabant, jakis wartburg, albo inna tandeta (no, lady byly ok,
>szczegolnie ta 21079) :)

Heheheh :) Co nie zmienia faktu ze z punktu widzenia swiatowego ani
126 ani 125 raczje nie zaslugiwaly an toz azczytne miano ;>

>Ty? Buhaha, tys jest jeszcze szczyl i masz mleko pod nosem. Phi, "swoje
>lata tez tu juz mam" powie -- a pewnie nawet nie slyszal, co to byl
>swistak, albo inna Weronika, juz nie mowiac o uzywaniu tegoz ;)

:PPPPPPP Idz dziadu stary :)

--
[ Marcin "eMGieB" Brzozowski -- emgieb_at_fuck-off.org --- GG: 133936 ]
[ GSM: 604-637-800 --- WWW: komputery.wp.pl ---- ICQ: 4659212 ---- ]