Re: Skaner

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 22:36:16 MET DST

Jak potrzebny ci okazjonalnie to polecam Primaxa - jakiś tańszy wystarczy -
dobre oprogramowanie maja te skanery
jeżeli ma to być mebelek - ładny - robiący wrażenie, również rzadko używany
to (ja mam taki) Mustek BerPaw1200CU - 37mm gruby - piękny stylistycznie
(jedyna wada - na Cisach), ciągnie 2,5 Wata (w czasie pracy) z usb - tym
jest podłączony do kompa i nie ma zasilacza - po zatym można go postawić w
pozycji pionowej.
Jeżeli chcesz lepszy to weź coś Primaxa na CCD - będzie grubiutki
brzydalek - ale jakość i chwytanie tzw. głębi b. dobre (warto dla dobrego
oprogramowania sterującego - twain itp)
Slaff