dysk twardy-przenośny ?

Autor: Rafał (karaskiewicz_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 19:40:05 MET DST

Mam pytanko czy ktoś spotkał sie z takim urządzeniem do którego można włożyć
twardego i go przenosić, a podłączenie z kompem odbywało by się za pomocą
usb (taka przenośna szuflada podłączana za pomocą usb ) ?
Widziałem coś takiego na jakiejś zachodniej stronce i jestem ciekaw czy coś
takiego jest do kupienia w polsce i ile ma kosztować ?