Re: wymiana plyty glownej

Autor: King Crimson (look_at_the.signature.com)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 16:24:43 MET DST

In article <a9h25b$qn$1_at_news.tpi.pl>, elektronsi_at_poczta.fm says...

> Bzdura.
> Jeśli masz Win 98 to nie mususz nic reinstalować. wystarczy sterowniki do
> płyty i bedzie chodzić tak jak dotychczas. No chyba, że na poprzedniej
> płycie były jakieś problemy.?

A sprawdziłeś to samemu na odpowiedniej ilości płyt, czy tylko tak sobie
fantazjujesz?

Niedawno przesiadłem się z Abita BH6 v1.0 (celeron) na Asusa a7v266-ex
(athlon xp) i postanowiłem wykonać taki eksperyment. Windows (98se) się
załadował, i owszem, zainstalował nawet automatycznie nowe sterowniki do
płyty głównej i wydawało się na pierwszy rzut oka, że jest ok. Po
sprawdzeniu menedżera urządzeń okazało się jednak, że prawie wszystkie
urządzenia były zainstalowane podwójnie... :) Deinstalacja nic nie
pomagała, i tak były wykrywane ponownie. Po świeżej instalacji windy
system subjektywnie przyspieszył o 2x - oczywiście w menedżerze urządzeń
wszystko było ok...

Tak więc zastanów się 2 razy, zanim będziesz udzielał takich rad.

--
Marek.
kosmar MAŁPA konto KROPKA pl