via 133 + win98 se + usb + hp kombajn - d*.. :( (dlugie)

Autor: serwan (serwan_at_primar.com.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 15:11:12 MET DST

witam,
posiadam komputer z plyta na via 133 (shuttle a14costam) z usb na
pokladzie oraz hp officejet v40 (skaner, drukara, fakx, kopiarka). na
kompie jest w98 se
przy probie poskladania tego do kupy nie udalo mi sie odniesc sukcesu.
co sie dzieje:

1. gola instalacja windows: instaluje sterowniki, podlaczam drukarke,
system (po podlaczeniu) ja znajduje i dpoasowuje do niej wczesniej
znalezione sterowniki. drukarke widze w 'drukarkach', ale drukowanie
(ani inne operacje z urzadzeniem) sie nie udaja. monitor statusu
drukarki sie drze ze 'disconncted' :((
odinstalowywuje stery (moze usb nie dziala?..), instaluje na nowo,
reset, podlaczam drukarke - 'system windows znalazl..' i popranwie
instaluje. efekt - jak wyzej.

2. probowalem sciagac wszystkie mozliwe sterowniki i laty do nich do
urzadzen jakie biora udzial w zabawie; przerabialem: 4 wersje sterow
do plyt via, patch via dla usb, patch hp dla urzadzen officejet, patch
ms dla usb dla 98se.. sa pewne widoczne zmiany - po patchowani
drukarka w ogole sie nie instaluje, mam tylko info ze 'znalazl nowe
urzdzenie' i tyle.. w menedzerze urzadzen jest zamiast kilku urzadzen
zwiazanych z drukarka 'nieznane urzaezenie' przy kontrolerze usb..

dodam ze wsyzskie ww. patche stosowalem w wielu kombinacjach -
pojedynczo i w stadzie, w roznych kolejnosciach - baz efektu.

konsultacje ze specami z ms i hp wygladaly podobnie - 'musi dzialac',
ale - po ktoryms kolejnym procesie instalacji softu/patchy pod czujnym
glosem ze sluchawki nic sie nie zmienialo..

aktualizacja biosu - nie ma mowy, mam najnowszy (z 2000 roku); kable
usb juz 3 sprawdzalem; drukarka rzecz jasna dziala na innym kompie,
tez z plyta via, ale, qlfa, MUSI chodzic na tym!..; ustawienia biosu -
przerabialem.. nawet klawiatura usb jest w tej chwili on i ...d* :(

a teraz najciekawsze - z urzadzeniem byla plytka, na niej dwie ciekawe
aplikacje - jedna intela do okreslania czy system poprawnie bedzie
pracowal z usb - uruchamiam, czytam ze system jest calkowicie zgodny.
druga sprawdza system pod katem wystepowania urzadzen mogoacyh
powodowac komflikty i.. pokazuje ze jest problem z 'logitech scanner
software' ktorego.. ni ch* nie moge znalezc..

POMOCY!..

serwan vel desperat
serwan_at_il.pw.edu.pl