Re: kabelek do karty dzwiekowej

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 09:13:06 MET DST

Użytkownik "Rudix" <rudix_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> do czego sluzy kabelek dolaczony do karty dzwiekowej-wiem,ze do
podlaczenia
> napedu cd,ale po co,skoro bez niego tez graja plytki???
> rudix

Taa, też grają, ale różnica polega na tym, że jeśli nie masz kabelka, to do
odtwarzania AudioCD musisz zaangażować jakąś aplikację i jakąś część mocy
procesora. Z podłączonym kabelkiem dżwięk z napędu CD/DVD przesyłany jest
bezpośrednio do karty dźwiękowej i na wyjście line out, bez pośredników
programowo-sprzętowych.

Teraz jaśniej?

Pozdrawiam,
Arkhan.