Re: GF 256 DDR + SOLTEK 75KAV + DURON 800

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 13:03:43 MET DST

Witam,

> Co mozna wycisnac programowo z tego sprzetu?

więcej niż się na pierwszy rzut oka wydaje;)

> na 3dmark 2001 1024x768 32 bit Z 24 bit Triple Buffer
> osiagnalem 2483 punkty.
[cut]
IMHO lepiej włącz sobie ulubioną grę wykorzystującą 3d i zobacz czy się nie
potyka:), sandry używam tylko jako czegoś do obciążenia systemu nietypowymi
operacjami;)

> Odnosze wrazenie, ze to za malo, mam 256 SDRAM 133 Mhz CL3, jak mozna
> to przyspieszyc
> (na CL2 komp jest niestabilny)

to podkręć DRAM Drive Force w BIOSie, albo delikatnie zwiększ napięcie na
pamięciach zworkami. ja mam też cl3 (wprawdzie 512, ale noname) i działają
stabilnie na cl2

> Nie chce bawic sie w podkrecanie procka poprzez laczenie mostkow

na tej Płycie? nigdy!

poczytaj sobie archiwum - KAV to płyta, na której można zrobić chyba
wszystko:) przestaw sobie durnia na 7.5x133, podnieś napięcie o ,1V i
zainstaluj sobie RivaTuner (ja mam 150/345 stabilne po podniesieniu napięcia
na agp - AGP Driving Force w BIOSie)

będziesz miał powyżej 3200 w 3dmarku (heh, jednak szał benchmarków dotarł
nawet do mnie:)

oczywiście jak masz słabego gf (tzn na słabych kościach), to może być mniej
różowo, ale przetestowałem tak Creative i MilkyStar (sam mam tą ostatnią -
wydaje mi się lepsza, a Tvout mi niepotrzebne).

pozdrawiam,

k.