Re: Ile za PC-ta ?

Autor: zdjw_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 17 Apr 2002 - 13:01:45 MET DST

Witam !

> liczyles wszystko nowki i lepszy konfig ja bym powiedzial 3500 max co
> mozesz dac za tamtego kompa a to i tak nie jest rewelacyjna cena
> luk

No tak jak sie popatrzy to rzeczywiscie nie wychodzi to wszystko tak bardzo
atrakyjnie. No nic trzeba bedzie facetowi pokazac co o tym sadzicie, a jak sie
bedzie upieral to sie poprostu kupi nowy.
Dziekuje wam bardzo za zainteresowanie. Wiedzialem, ze zawsze mozna liczyc na
dobrych ludzi :-)
Pozdrawiam i zycze milego wypoczynku w maju !

Zbyszek.