ASUS p2b i barracuda 40GB IV - problem

Autor: Misio (kasperczykm_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 12:12:29 MET DST

Poczatkowo Bios nie widzial wiecej niz 32 GB, ale jego wymiana pomogla.
Problem wyglada tak:
Na jednej tasmie "primary" jest master - 4GB stary dysk Segate, secondary -
DVD Toshiba
Na drugiej tasmie Ata 100 "secondary" jako master jest Barracuda
Utworzylem na niej partycje glowna i rozszerzona (zalozylem dysk logiczny) o
rownych wielkosciach.
Partycja rozszerzona formatuje sie natomiast partycja glowna nie tylko
wywala "blad tablicy partycji" czy cos takiego.
Mam zamiar kupic kontroler ata100 tylko nie wiem czy jest sens, czy to
zadziala i bede mial dostepny caly dysk.
A moze on moze dzialac tylko jako primary master?
Pomozcie prosze.

M.