Re: Zbladzilem ale co dalej?

Autor: Massai (tsender_at_box.ids.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 11:33:16 MET DST

Uzytkownik "Katanka" <katanka24_at_interia.pl> napisal w wiadomosci

> polecam Winfasta :) swietnie sie kreci :) Wlasnie zamowilem GF3
Ti200 i bede
> testowal (porownam ze starym GF4mx 460 Prolinka)

no ja 4 ...nie 5 dni temu (jezu, to juz piec dni?) pozbylem sie
winfasta gf2 mx, i dolozylem ciutke na prolink gf 2 ti. ultra costam
smostam. no w kazdym razie 64 mb i tvout. chodzi ladnie... tylko do
heroesów to mie te fps smigajace niepotrzebne.... ale juz w dungeon
siege mam tak 25-30, wiec podejzewam ze na tym mx-ie byloby zupelnie
cienko.
w kazdym ten prolink w sklepie z vatem normalnie w detalu bez
znajomosci kosztuje 420 zl. Moze to jednak jakis szajs?
Pozdro
Massai