Re: Wasza opinia o ECS K7S6A

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 09:58:02 MET DST

Użytkownik "brethart" <brethart_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> zamierzam zmodernizowac swoj komputer i prosilbym o wasza opinie czy warto
> dolozyc do tej plyty
> gdyz do tej pory sklanialem sie do starszej siostry K7S5A czy ma ktos
> doswiadczenia z praca tych dwoch plyt
> prosze o opinie uzytkownikow
> pozdrowienia

Wiec moze powiem cos na temat mlodszej siostry ktora posiadam:))
Jesli chcesz zlozyc na niej zestaw to polecam jakiegos Athlona tak zeby
pamieci i magistrala chodzily synchronicznie 133/133 w tedy ta plyta da Ci
zadawalajaca wydajnosc. Wybierz wersje z lanem w tedy bedziesz mniej
narazony na niespodzianki typu niesprawna plyta. Kup do niej markowe
odentyczne pamieci najlepiej DDR lub pojedyncza kosc zadnych NO NAME w tedy
nie powinno byc zadnych problemow.Mam ja od 3 miesiecy i wogule nie qur..e
;) jest naprawde B. Stabilna az sie dziwie a chodzi mi Windows XP.
Pozdrawiam